pnj-1.jpgpnj-2.jpgpnj-3.jpgpnj-4.jpgpnj-5.jpgpnj-6.jpgpnj-7.jpgpnj-8.jpgpnj-9.jpg

Grupni treninzi

Kako bi svakom pojedincu omogućili vježbanje bez obzira na dob, spol, tjelesnu kondiciju, afinitete ili pak određeno zdravstveno ograničenje, uvrstili smo veliki broj različitih programa vježbanja. Odaberite svoj program još danas!

 

AEROBIC MIX

TRXTREME

FUNKCIONALNI TRENING

CARDIO TRENING

POWER TRENING

PILATES FLOW

M BODY MOTION

KOREKTIVNA GIMNASTIKA

VJEŽBE ZA TRUDNICE

YOGA

BIT'FIT


 

AEROBIC MIX 

DSC n8795

Imate li problema s motivacijom? Vježbanje vam brzo dosadi? Raznolikost programa, raznovrsnost rekvizita, različito opterećenje, uvijek nove ideje, nove kombinacije i metode rada, osnovna su obilježja AEROBIC PLUS programa. Step aerobic, plesne aerobic varijante (funky, zumba, s- dance), combat, pump, vježbe snage s upotrebom različitih rekvizita... mnogobrojni su treninzi koji se provode u okviru ovog programa koji će svakom vježbaču priuštiti zabavu i užitak uz sagorijevanje viška kalorija te osigurati postizanje svih ciljeva treniranja. 


 totop povratak na vrh stranice

 

TRXTREME 

IMG n1373

Dinamičam, izazovan i zabavan, TRXTREME je trening za one koji vole pomicati vlastite granice. Osnovna su mu obilježja brojne kompleksne vježbe koje integriraju veliki broj mišićnih skupina istovremeno. Ovo je trening kojim ćemo poboljšati sve motoričke sposobnosti, izgraditi mišiće i sagorjeti višak masti. Mnogobrojni rekviziti kao što su trx, medicinske lopte, bosu lopte, slidovi, gymstickovi, bučice, šipke, poligon(FP), vijače, fokusari, priuštiti će raznovrsnost svakog treninga. 


 
totop povratak na vrh stranice

 

FUNKCIONALNI TRENING

Funkcionalni trening možemo opisati kao splet vježbi koji unapređuju naše zdravlje čineći nas što funkcionalnijima u svakodnevnom životu. Ovo je trening zabavnog karaktera, pun izazova, mentalnih i tjelesnih podražaja. Karakteriziraju ga kompleksne vježbe uz upotrebu mnogobrojnih rekvizita koje integriraju više mišićnih askupina istovremeno. Što više mišića aktiviramo, više masti sagorijevamo. 

 

totop povratak na vrh stranice

 

 

CARDIO TRENING 

Ovo je jednostavan sportski trening kojim ćete poboljšati svoje kondicijske sposobnosti i time pozitivno utjecati na vaš srčanožilni i dišni sustav a ujedno i na potrošnju kalorija. Od rekvizita koristimo step klupice, vijače, podne ljestve i sl.

 

totop povratak na vrh stranice

 

POWER TRENING

Power trening je trening snage u kojem koristimo rekvizite poput utega, pump setova i medicinki, kojima ćemo povećati opterećenje na mišiće te bodyweigh vježbe u kojima koristimo vlastitu težinu. Oblikujte skladno tijelo uz Power Lift!
 

PILATES FLOW 

DSC n9362

Joseph Pilates svoju je metodu nazvao umijećem kontrole koju karakterizira korištenje uma kako bi se ovladalo tijelom da zajedno djeluju prema ostvarenju sveukupne kondicije. Korištenje vlastitog tijela kao najzahvalnijeg alata za postizanje optimalne tjelesne kondicije, a zatim mijenjanje mnoštvo rekvizita iz jednog treninga u drugi, ovu metodu čini vrlo raznovrsnom i izazovnom. Poštujući osnovna načela Pilates tehnike uz precizno izvođenje pokreta i disanja kao i tečne prelaze s jedne vježbe na drugu, ova nas metoda vodi prema snaženju dubokih mišića trupa, razvoju snage i fleksibilnosti, poboljšanju držanja tijela te razvoju balansa i propriocepcije.

«Za samo deset treninga osjetit ćete razliku,
za dvadeset ćete ju i vidjeti,
a nakon trideset treninga imat ćete posve novo tijelo.»

Joseph H. Pilates

 

totop povratak na vrh stranice

 

M BODY MOTION

M Body Motion je program u kojem se aktivira tjelesna i mentalna komponenta vježbača. Spada u skupinu body & mind programa. Vježbe su kompleksne, čime se utječe na funkcionalnost tijela a cilj im je mobilnost, jačanje i fleksibilnost. Glavne karakteristike su fludinost, raznovrsnost te velik broj vježbi. U Basic varijanti program je fokusiran na ispravljanje posture, oblikovanje i jačanje muskulature, dok se u Advanced varijanti uz sve navedeno utječe i na kardio respiratorni sustav vježbača podizanjem pulsa uz kontrolirane skokove.*Do it 4 you & your body will reward U.*

 

img06 povratak na vrh stranice

 

KOREKTIVNA GIMNASTIKA  

seniors-stretching

Bolovi u određenim segmentima lokomotornog sustava danas muče mnoge. Najčešći uzrok tome je oslabljenost mišića. Korektivna gimnastika je program vježbi koji prevenira i djeluje terapeutski. Svojim bogatim znanjem, iskustvom i izrazitom kreativnošću naš fizioterapeut osmišljava i provodi vježbe kojima ćete postići čvrstu muskulaturu i time ublažiti bolove izazvane lošim držanjem, deformacijom ili povredom.

 

 

 

 

totop povratak na vrh stranice

 

VJEŽBE ZA TRUDNICE

Exercises-Highly-Recommended-For-Pregnant-Women

Program za trudnice u našem se centru provodi već niz godina, a sastoji se od više dijelova. Prvi dio odnosi se na program vježbi i direktno je vezan uz tjelesnu pripremu za porod, a vodi ga viši fizioterapeut. Odvija se tri puta tjedno u trajanju od sat vremena, a uključuje vježbe za poboljšanje cirkulacije i jačanje mišićnog sustava, vježbe za jačanje mišića zdjeličnog dna (trudnicama se sugerira  postupno uvođenje ovih vježbi sedam do deset dana nakon poroda, polaganim tempom i postupnim povećanjem broja ponavljanja), vježbe za sprječavanje čestih trudničkih tjelesnih smetnji (grčevi, lumboishialgija) te vježbe opuštanja .

(vidi pod: programi za buduće roditelje)

 

totop povratak na vrh stranice

 

YOGA

Yoga je način uspostavljanja ravnoteže tijela, uma i duha. Različite škole yoge koriste različite načine za dostizanje te ravnoteže. Naši satovi yoge bazirani su na Ashtanga Vinyasa sistemu (najstarijem dinamičnom stilu vježbanja yoge), te Vinyasa yoga sistemu koji se izrodio upravo iz spomenute Ashtange. Različite su dobrobiti vježbanja yoge: povećana gipkost tijela, poboljšana koncentracija, otpuštanje tjelesne i mentalne napetosti, poboljšana cirkulacija te izbacivanje toksina iz tijela, uspostava unutarnje ravnoteže te povećanje vitalne energije. Ukoliko ste spremni započeti sa vježbanjem yoge ili nastaviti svoje već započeto putovanje, pridružite nam se!

 

totop povratak na vrh stranice


BIT'FIT

 

BIT'FIT je novi program u našem centru, a namijenjen je osobama koje žele reducirati svoju tjelesnu masu. Sastoji se od dva nerazdvojna segmenta: tjelesna aktivnost i prehrana. Posebno odabrane vježbe, preporučeni plan prehrane, stalna kontrola napretka, nutricionistička grupa podrške, uvjeti su za postizanje maksimalnih rezultata pri redukciji tjelesne mase ali i za njihovo održavanje.

Program obuhvaća sljedeće:

Edukacija i inicijalno mjerenje:

- edukacija o pravilnoj prehrani i zdravom mršavljenju

- što, zašto i kako vježbati

- inicijalno testiranje (anketa vezana uz zdravstveni status, tjelesna funkcionalnost, mjerenje na dijagnostičkoj vagi - kg, udio masti, vode, mišićne i koštane mase)

- preporučeni plan prehrane

 

Vježbanje:

- program vježbanja provodi se 3 x tjedno u trajanju od 60 min (vježbe su prilagođene sposobnostima klijenata)

- koriste se mnogobrojni rekviziti i metode treninga koji će svakom polazniku priuštiti osjećaj raznolikosti i zabave pri vježbanju

- naš stručni tim pobrinuti će se da motivira svakog vježbača

 

Mjerenja

- 1 x tjedno provodi se vaganje radi kontrole napretka

- 1 x mjesečno provodi se organizirana nutricionistička grupa podrške sa raznim temema

 

Želite li mršaviti pravilno, sa zadovoljstvom vježbati na potpuno siguran način, usvojiti zdrave navike a uz to se i dobro zabavljati, prijavite se još danas!

 

©Pump'n'Jump 2012